- Preparazione: Accuminciate per sguassà ogni imballaggio o etichette da ufunghi enoki.Tagliate l'estremità di a radica dura, lascendu solu i steli delicati è bianchi intactu.
- Pulizia: Sciacquate i funghi sotto l'acqua fredda per caccià a terra o i residui.Separate delicatamente i mazzi di funghi cù i vostri ditte.
- Metudi di cucina: Ci hè parechje manere di cocciafunghi enoki:
.Stir-frittura: Scaldate una piccula quantità d'oliu in una padedda o wok nantu à u focu medium-high.Aggiuncenu i funghi enoki è fritte per circa 2-3 minuti finu à ch'elli diventanu ligeramente teneri.Pudete aghjunghje salsa di soia, agliu, ginger, o altri condimenti secondu u vostru gustu..Sauteing: Scaldate un pocu d'oliu o burro in una padedda nantu à u focu mediu.Aghjunghjite i funghi enoki è saltate per 3-4 minuti finu à ch'elli si stendenu.Stagione cù u salinu, pepite, o i vostri spezii preferiti..Aghjunghje à zuppe o stufati: i funghi Enoki sò grandi per rinfurzà u gustu è a struttura di zuppa o stufati.Semplicemente aghjunghje i funghi puliti è tagliati à a zuppa o stufatu è coccia per uni pochi minuti finu à ch'elli sò teneri. - Servite: Una volta cottu,funghi enokipò esse usatu cum'è un topping per parechji platti, cum'è tagliatelle, risu, o insalate.Anu ancu fà un diliziosu aghjuntu à i caldi, rotuli di sushi, o cum'è guarnizione per zuppi.
Ricurdativi chì i funghi enoki anu una tessitura delicata, cusì evite micca di sopra à coccia per mantene a so crispness.Prufittate u vostrufunghi enokicum'è parte di un pastu savuroso è nutritivu!